dissabte, 13 d’octubre del 2012

Focaccia convertida amb pizza

Aquesta recepta es una adaptació de una massa de focaccia farcida com a pizza.
 Espero que els nens de la Lidia els hi agradi tan com als meus.

INGREDIENTS:

200 grs. d' aigua
20 grs. de llevat de flaquer.
400 grs. de farina de força.
1 culleradeta de sal.
50 grs. oli d'oliva.












PREPARACIÓ:

*Posarem l'aigua i l'oli al vas, 1 minut / 37 º / velocitat 2.
*Afegim el llevat 5 segons / velocitat 2.
*Afegim la farina i la sal 6 segons / velocitat 6. despres 1 minut velocitat espiga.
*Fem dos pilons i estirem la massa a mida de les safates del forn, despres hi posem la tomata, crua i el que volem o ens agradi mes per sobre, el meu fill li agrada la pinya, pernil dolç i força formatge per sobre.
*Sense deixar-la llevar, si la volem prima, si la volem gruixuda la deixem llevar 20 minuts.
*Despres la posem al forn, 250 º i vigilem , el temps que necessitem, per que quedi be. Cada forn es diferent.
Espero que us agradi, a mi m'agrada mes que la pizza normal.









Si voleu la recepta original de la focaccia la trobareu al bloc de la Judith .


3 comentaris:

  1. Quan la faci.....els meus fills em faran "la ola"!!!! jajajaja!!
    Els encanta la focaccia i els encanta la pizza.....
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  2. M'encanta! Ara tinc la TM però de pizza no n'he fet encara. La teva té una pinta!
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  3. Ohhhh mare meva!!!!
    Quina bona pinta Montse l'última foto diu menja'm!!!!

    ResponElimina