dissabte, 12 de novembre del 2011

REUNIÒ THERMOMIX I TAPERSEX



Quina tarda de dissabte mes complerta, varem sortit de casa a 2/4 4 de la tarda i en vam tornar a ¾ de 9 del vespre, va ser molt a profitosa i molt divertida.
Varem començar amb l’explicació de la Judith sobre el funcionament de la Thermomix, va preparar un còctel de fruites, boníssim i molt refrescant. Tot seguit va fer llagostins amb una salseta, per picar. Desprès un pa farcit,i tot seguit va preparar fricandó i per acabar, mus de fruites del bosc. Vam quedar tan meravellades de la maquina...... en tan poc temps va fer tan de menjar i no va embrutar gents. No mes ens vam desinflar per el preu, però clar com que tot te solució, es pot pagar amb aplaçaments, serà qüestió d’ estudiar totes les possibilitats, i buscar-li lloc a la cuina.


Desprès la Dolis va començar amb el tapersex,  i aquí si ens vam acabar de desmadrar-nos. Tot rient van acabar el dia. 

1 comentari:

  1. Ostres!!!
    M'havia passat per alt aquesta entrada que xula em de repetir!!!!!!
    Jo també m'ho vaig passar molt bé!!!

    Judith

    ResponElimina