dijous, 31 de març del 2011

CARQUINYOLIS

Feia dies que volia fer carquinyolis, em creia que seria molt difícil, però  buscant a diferents blocs, he vist que tothom diu que es molt fàcil, així que ahir , dimecres, vaig demanar que la meva mare em compres  avellanes crues al mercat  i el vespre quant vaig plegar de treballar  m’hi vaig posar.



INGREDIENTS:
100gs. d’ avellanes crues amb pell.
175gr. de farina.
 100gr. de sucre.
1 ou
1 cullerada de llevat en pols Royal.
1 bon raig d’ anís (optatiu).

PREPARACIÓ:
Posem  les avellanes amb remull i posem el raig d’anís.  
Batem l’ ou amb el sucre i afegim la farina que hi hem barrejat el llevat, ho barregem  be si volem ho fem amb la batedora amb les varilles,  ens ha de quedar  grumós, desprès hi afegim les avellanes sense deixar-les escorre massa i ho barregem tot plegat, formant barres llargarudes, les posem al forn a 180º uns 15 minuts, ho deixem coure i desprès les  trèiem i les tallem al biaix  i els tornem a posar el forn uns 5 minuts mes o fins que agafin color de torrat. I ja esta facilíssim.

3 comentaris:

  1. Hola,
    Mai he fet carquinyolis però veient com de bé que t'han quedat, segur que m'animo a fer-los. El braç de gitano té una pinta fantàstica!! I obrir un bloc sempre és molt agraït, s'aprenen i comparteixen moltes coses. Et desitjo que aquesta aventura et doni tantes satisfaccions com a mi m'està donant. Fins a la teva propera recepta! Petons

    ResponElimina
  2. Fan bona pinta, ho provare de fer-ho

    ResponElimina