diumenge, 18 de setembre del 2011

UNA BONA CUINERA, SI SENYOR


Ametllats
Fa dies varem estar parlant amb la meva germana i el meu home, sobre fer ametllats, ja que a la festa que varem fer al barri una veïna en va voler fer i jo li vaig ajudar amb la meitat de la recepta, no varen quedar durs i el meu home va comentar que a mi també m’havien quedat  tous i que no li van agradar massa. La meva germana amb el seu ímpetu va decidir que en faria per els nois d’allà on treballa  i amb el seu súper forn que diu ella, em va venir a buscar la recepta i es va posar a fer-los, hi li van quedar  perfecte,  ens els va deixar testar i semblaven de pastisseria.
Aquí teniu una mostra.

La recepta:
500grs. d’ametlla molta
Ametlles senceres crues per decorar (partides per la meitat)
3 ous
Llimona ratllada
Escalfem el forn. I en un recipient barregem el sucre, l’ametlla i la llimona ratllada. Separem el rovells de les clares i posem les clares a punt de neu. Barregem els rovells amb la preparació seca i desprès hi afegim a poc a poc les clares. Desprès que ens quedi una pasta una mica cremosa, fem boletes petites i les anem posant amb una safata separades amb dos dits i desprès hi posem mitja ametlla crua  a sobre. Si no t’agraden seques no deixar-les massa estona dins el foc, si us agraden seques, tancar el foc i deixar-les a dintre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada